Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)
A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkęKOMUNIKAT
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Siedlcach zaprasza do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK).
Aplikacja dostępna jest na stronie internetowej naszej Spółki http://www.pwik.siedlce.pl w zakładce „e-BOK”.
Korzystanie z e-BOK możliwe będzie po otrzymaniu w siedzibie Spółki przy ul. Leśnej 8 w Siedlcach (pok. 10) identyfikatora wraz z pierwszym hasłem dostępu.
Serdecznie zapraszamy do Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 z dowodem tożsamości.
Identyfikator i hasło można również otrzymać drogą e-mailową po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego zamieszczonego na naszej stronie internetowej (http://www.pwik.siedlce.pl ) w zakładce „e-BOK”
Pracownicy Obsługi Klienta udzielą wszelkich niezbędnych informacji w siedzibie Spółki oraz pod numerami telefonów: (25) 640-27-97, 640-27-98.
Dzięki e-BOK-wi użytkownik może korzystać z następujących, oczywiście bezpłatnych, usług:
- przeglądać i uaktualnić swoje dane kontaktowe,
- przeglądać dokumenty będące podstawą regulacji między PWiK a Odbiorcą usług dotyczące świadczenia usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
- przeglądać wystawione faktury, dokonane zapłaty oraz stan salda na koncie rozrachunkowym, wydrukować obraz faktury,
- sprawdzić historię odczytów i wymian wodomierzy oraz przekazać informację o stanie wodomierza w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od PWiK Sp. z o.o. w Siedlcach nie dokonano odczytu wodomierza;
Czekamy na wszelkie Państwa uwagi oraz sugestie, które prosimy przesyłać na adres e-mail: ebok@pwik.siedlce.pl
Mamy nadzieję, że rozwiązanie to ułatwi Państwu kontakt ze Spółką i zaoszczędzi Państwa czas.