Przejdź do treści

Obsługa Klientów w PWiK Spółka z o.o. w Siedlcach – działania prewencyjne

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Obsługa Klientów w PWiK Spółka  z o.o. w Siedlcach DZIAŁANIA PREWENCYJNE


Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Siedlcach informuje, że obsługa Klientów od dnia 12.03.2020 roku do odwołania preferowana jest drogą telefoniczną i elektroniczną oraz poprzez korzystanie z platformy e-BOK. Apelujemy o ograniczenie załatwiania spraw, które wymagałyby osobistej wizyty w siedzibie Spółki. Niezbędną korespondencję w formie papierowej, z podaniem danych kontaktowych, można pozostawić w skrzynce podawczej przy wejściu do budynku przy ul. Leśnej 8.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij