Proces rekrutacji w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Siedlcach przebiega w następujących etapach:
I etap – publikacja ogłoszenia o pracę
Rekrutacja rozpoczyna się publikacją ogłoszenia o pracę, zwierającego główne zadania na danym stanowisku oraz wymagania i oczekiwania wobec kandydatów.
II etap – gromadzenie i selekcja aplikacji
Dokonywana jest selekcja dokumentów aplikacyjnych nadesłanych przez kandydatów na daną ofertę pracy. Wybierane są aplikacje najbardziej spełniające kryteria i wymagania na oferowanym stanowisku.
III etap – spotkania rekrutacyjne
Wybrani Kandydaci zapraszani są na rozmowy rekrutacyjne, które w zależności od potrzeb mogą być poprzedzone: testem z wiedzy merytorycznej, przygotowaniem i przedstawieniem prezentacji itp.
IV etap – wybór Kandydata
Po podsumowaniu przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego wybierany jest Kandydat do pracy. Dbamy o to, aby wszyscy Kandydaci, którzy wzięli udział w II etapie rekrutacji otrzymali informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje
Mile widziani kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeżeli potrzebujesz racjonalnych usprawnień na etapie rekrutacji, napisz nam o tym, na etapie przesyłania CV.